20110112

hej 2011.

nytt år, nya möjligheter.
och några återstående dagar av hemtentan. har bunkrat upp med kaffe och pizza för att försöka få färdigt sista frågan idag. imorgon ska den redigeras och på fredag klockan 12.00 ska den lämnas in, och då ska även ångesten läggas på brevlådan. jag längtar! men jag längtar kanske mest av allt tills planet lyfter till London på lördag. YEY.

så, det har varit jul. bra på många sätt, hemma i småland. svämmar över av kärlek till mina vänner och min familj. ni är mitt liv! <3

och så har det varit 2010 och jag säger:

Norge ONLY Nya vänner Cactus Sture Elin Kongsberg THAILAND Skjeggeröd Farmandstredet Midsommar i Ingelstad Camping på Öland Simrishamn Växjö VISBY BARCELONA Flytt till Göteborg Majorna Socionomprogrammet Flera nya vänner Studentbudget Tentor Ångest SNÖ


så jäkla bra år!
tack för deeet.

1 kommentar:

Börjesgård sa...

takk for deeeeet. <3 jeg elsker deg!