20101010

vänner.

ju mer man flyttar runt, ju fler platser man besöker, ju fler människor man träffar så inser man vilka fantastiska vänner man har hemma! och så sant som det är sagt att de inte växer på träd! man träffar underbart goa människor på vägen, men det är bara vissa man klickar sådär speciellt med. som ganska fort tar en stor plats i ens hjärta. att få veta att den man har klickat bäst med här, i min nya stad snart ska åka på annat håll, och att vi inte alls kommer dela den här upplevelsen tillsammans gör så jäkla ont. jag har inte känt dig länge men du betyder så fruktansvärt mycket för mig! och jag vet att det är en ömsesidig känsla och att du hatade att ringa det där samtalet idag, det jag fruktade skulle komma. men, sånt är livet. jag ska torka tårarna, se på några avsnitt vänner och sen krama kudden. - imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer: