20100124

dermanord



Ända sen jag var i lågstadieåldern har jag alltid varit intresserad av smink.
Ett intresse som ändå har bleknat med åren. Det jag dock inte har haft intresse av är att rengöra huden från spacklet innan läggdags, eller ja. i huvudtaget (Jag är van att se mig vakna upp
med mascara över HELA ansiktet.) Men nu är det nya tider. I somras fick jag en hel packe av varor från DERMANORD från min chef. Rengöring, ansiktsvatten, ansiktscreme, schampo, fotkräm, hudkräm, balsam. eh. ja allt.
och när jag senast var på ansiktsbehandling köpte jag en papayapeeling av samma märke som gör ansiktet lent som en barnrumpa. ME LIKE.
Så nu är det spadag en gång om veckan... Man får liksom inte glömma bort att ta hand om sig!




Ta hand om dig!

1 kommentar:

Ella sa...

Bra marie:) Vekar vara en bra serie.. kanske jag borde testa!! Massor med kramar!