20091231

hemma.

jag har firat jul, jag har varit tomte, jag har träffat familj, druckit drinkar, berusat mig 3 dagar på rad, sett på lakers, haft fikastunder, mysstunder, filmstunder, klippt och färgat mitt fågelbo till hår, varit på ansiktsbehandling, haft en biodejt med edward och växjös värsta fjortisar! (och jullan och via såklart), sett glada änkan, sovit, ätit, sovit, ätit, och ja. bara haft det bra!
och jag hade inte tackat nej till mer semester eller längre semester
men jag ser ändå lite fram emot att få komma tillbaka till det norska landet igen.
så söndag it is. och jag har köpt calma för att slippa timmar av klökningar
på båten över.
well, idag är det torsdag och nyår och om 2 timmar ska jag vara hos elin med vänner
och fira in det nya 2010. dags att välja klänning kanske?

skål och välkommen 2010!

Inga kommentarer: