20091119

so, here I am

tillbaka igen! då ENDAST msn (som jag knappast använder) har fungerat i 2 dagar (det känns som 2 veckor?) och gjort mig handikappad utan bloggar, mail, facebook, (ja ni vet)!

so, what's new?

idag har jag levt på cola, tårta, iskaffe och godis av den anledningen att vi har haft fett mycket att göra. läs: hvaltorvet 20 år och enorm REA! (och ja, jag har också shoppat!) ihhh.
och detta kaos ska fortsätta i 2 dagar till. oyeah! KUL!

annars,
är asta hel igen!
jag har fått semester mellan 22 dec - 4 jan! Hej Sverige!
och
jag har avslutat mitt förhållande med Edward Cullen och känner mig en aning tom.
men, jag har 4 böcker i min ägor som kan läsas om och om igen. och ännu en film att skåda, dessutom.

chip och hoj

1 kommentar:

Ella sa...

Jag vet, det är inte roligt när sista boken är slut..men som tur är kan man läsa dom om och om igen=) New Moon som film var underbar! Älskar dig! Kramar