20091013

vissa dagar
hälper det inte hur djupa andetag man än tar.

2 kommentarer:

sofia sa...

Men gumms, mår du inte bra?... :(

Om duninte mår bra, hoppas jag att du gör det snart!
Om du mår bra, så är jag väldigt glad att du gör det!
Om du behöver prata med någon om något, så finns jag här till ditt förfogande! :)

Puss puss!!

sofia sa...

Åh gumman! Tråkigt att du känner så, o så jobbigt när man inte kan sätta fingret på vad det kan vara...

Kan ju berätta att jag kände precis likadant när jag fluyttade från Åmål, helt själv till Helsingborg, utan att känna någon. I början är dte ju jätteskönt, för man får vara sig själv vilket var precis därför man flyttade i första taget. Att få ta klivet själv liksom, att folk ska få skapa sig en helt ny och egen uppfattning om en utan några influenser av familj osv.. Men efter ett tag slår det en att man faktiskt är rätt ensam och inte känner så många. man saknar tryggheten liksom, det där lilla. att allt ha någon runt hörnet. Men det kommer lösa sig gumman, du får hörda ut, för jag lovar dig att du kommer känna att detta är det bästa du gjort. att du vågade liksom. det kommer. :)

det som inte dödar, det härdar. jag vet att du klarar dig, o känns det jobbigt, så är dte ju inte värre än att åka hem på ett besök eller slå en pling till nån du tycker om, så känns det snart bättre.

Du är inte så ensam som du tror :) Love u gumman! Puss puss