20090911



igår var första natten utan elin.
såklart hörde jag massa ljud direkt när jag skulle sova. låg vaken. lyssnade. sprang ner och kollade ut. gick upp igen. hörde ljud. sprang ner. hämtade diverse -om någon skulle överfalla mig- saker! hehe och gick upp igen. hörde ljudet. satte mig upp och fick syn på något på golvet som jag inte lagt märke till innan. tände. och det där något sprang iväg under soffan. en mus! och sen sov jag inte många timmar den natten, nej. fegis.

i helgen är mamma och pappa på besök, som sagt!
har ikväll ätit entrecote, druckit norsk öl, sett på svenska idol och ätit svenskt godis. gillas!

blir soffan i natt. musen & jag! (min mardröm är att den ska komma och krypa över mitt ansikte när jag sover..) så vi får se hur det här går! ;)
sov gott!

klem!

Inga kommentarer: