20090804

tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen.



jag sitter kvar. där jag har suttit hela dagen.
klockan ringde halv 8 imorse. men jag kunde inte resa mig upp. så jag sjukanmälde mig. och är så även imorgon. febern är nog borta vilket fall. igår ringde K mig när jag sov. feberyrade och pratade i sömnen. minns ingenting mer än att vi la på och han ville att jag skulle ringa upp. han trodde först att jag var full, men insåg snart att jag sov. komiskt.

idag har jag inte gjort ett jota. bara suttit här. druckit te. ätit glass. och nu sitter jag och lyssnar på lasse. längtar efter honom! nytt album och ny turné. som jag inte för allt i världen vill missa! söndermarken spelas live från oslo i mina högtalare och jag kan inte annat än le. och längta lite till. fina lasse.

Inga kommentarer: