20090614

söndag den fjortonde juni.

i fredags efter inga flighter alls dracks det vin på PM. lördagsmorgonen blev utan sovmorgon då bror och linda och jag begav oss mot en roadtrip i jönköpings län med mor och far. och efter en heldag åt vi fin mat på resturang och rullade hem där ifrån. avslutade med babel på tv. jag sov 11 h i natt. landet har någon sövande effekt på mig. eller så är sömn något väldigt behövligt i min värld.
efter ett besök hos farfar och birgit åkte vi hemmåt, och jag mötte upp danjel ute vid ryttmästaregården och åt en ceasarsallad vid vattnet. fast inomhus. och så kom david också. fina vänner. på hemvägen lämnade jag mcdonaldslivet för gott. alla skjortor byxor skärp och min keps. osv. det känns som ett avslutat kapitel.
om 6 timmar ska jag stiga upp för en vanlig dag på flajan.
och för övrigt väntar 2 veckor med ångest. flyttångest. packångest. och sånt.
men livet ger nya vägar och det är det som är så härligt. det är det som är livets väg. så att säga.
god natt.

1 kommentar:

dendarpaandrasidanvattnetsomsnartkommerhem sa...

11 dagar!