20090429

hej fina onsdag.
idag har det varit sommar. på riktigt. jag har svettats i bikini i en timma. det fick räcka. och så har jag varit på box och svettats där med. sweaty day.
och jag har beställt balettskor & köpt shopoholic. första boken denna gången! sist blev det visst nr 4, så den får vänta. dumma mig!
igår var jag vaken i över 19 h. och en annan dag är man bara vaken 13 h. oregelbundna liv!
imorgon har jag massor att göra på jobbet. inventering & kassan för april.
jag är stressad redan nu! och så var det det här med valborg. ringde julls i lund! de skulle starta festen redan klockan 8 imorgon bitti. men det är lund det.
här blir det nog max ett glas vin. jobbar till 19 snåret och sen börjar jag 8 på fredag. sen är det lördag! & då ska det shoppas. ella&david&malmö! och ett 50årskalas ska klämmas in också! i lund! mitt nummer blir hemligt inom någon dag! jag hatar hemliga nummer! men ni får svara ändå!
nu ska jag äta upp min pastasallad & sen sticka hem till EME och bära flyttlådor.
oyes.

2 kommentarer:

Borje sa...

varfor ska du ha hemligt nummer?

Anonym sa...

för att passagerare letar upp mig och ringer och vill gå på date!