20090303

tankar och ett enormt sug efter choklad håller mig vaken. sömnlös.
jag har stått emot suget hela dagen men har precis avnjutit banan med chokladsås. den enda chokladen som fanns i mina ägor, lagom nöjd. definitivt.
jag längtar bort! jag kollar på resedagböcker och drömmer. bilder på paradis som lätt smälter de snötäckta gatorna här hemma.
ibland känns det som om växjö inte har så mycket mer att ge. jag har hämtat det jag vill ha, sökt och funnit, men också sökt och inte funnit.
ikväll önskar jag att jag vore på en strand med varma vindar och stjärnklar himmel.
för här fryser jag. hur många lager jag än har på mig. det är tomt och ensamt. och tomt.

1 kommentar:

Börjesgård sa...

guuud vad jag saknar dig just nu! du ar bast! langtar tills vi ses igen! sen ar det du och jag o norge! PUSS