20081125


3 dagars ledighet och det kliar i fingrarna idag. jobba jobba jobba!
på steket blev man van vid 50timmars-veckor och slit, och nu i nov på flajan så
jobbar jag kanske hälften av det. i veckorna. fast jag får ju ändå betalt för det jag ska, så egentligen borde jag inte klaga.
och i år har jag ledigt flera dagar vid jul. 4 för att vara exakt. och det känns helt skumt att vara ledig som vanligt folk. skumt, men bra!

och idag bokar vi nog resa till Lettland och Riga.
5 dagar i januari. 3 heldagar av häng, alkohol och shopping.
och bort från växjö! ja, det är ju inte thailand med brännande sol och färgglada fiskar, men det är iaf bort. och jag behöver komma bort.

nehe, brunch nu och sen ska jag och asta åka till jobbet.
ha en bra dag!

1 kommentar:

Börjesgård sa...

men åh! va skönt att vara ledig i jul! jag vill meed!
underbart att träffa dig igår älskling! du är finast!