20080601









ute skiner solen. här inne skiner jag.
det har varit en BRA helg. på många sätt. men oj, vad trött jag är! idag.
i fredags blev det deluxe. kön till loft var för lång men det blev bra ändå.
vi dansade. vi hängde med bandet. vi dansade lite till. och sen var F helt plötsligt där. kunde knappt stå på sina ben, men vi dansade ändå.
och så gick vi på efterfest. vi och bandet. och några till. och jag brydde mig väl inte om så mkt annat än just dig. jag vet inte varför. och jag var faktiskt sjukt snäll, men det känns bra. allt kändes förvånadsvärt bra! vi är på olika nivå, du och jag.
jag gick hem, sov i lägenheten! vaknade av att jullan ringde från siesta
och sen mötte jag upp therese och lisa och så åt vi frukost på askelyckan. i sol, i värme! och lite senare mötte jag upp mor och far. åt god mat och såg jimmy jansson gå förbi! (äntligen)!
och sen tog vi bilen. mot kalmar! en hel sopsäck med is och alkohol. solnedgång mellan husen. och sen neverstore, HÅKAN och takida! håkan! jag hittar inte ord!
takida, gåshud! och ALLT var så sjukt jälva bra. och allt kan sammanfattas i
L Y C K A! och sen, palace! och tony och johanna gick och träffade håkan! och jag vill fortfarande inte riktigt tro det. jag hade kapat av min högra hand för att få träffa honom! typ iaf. men ja, vi dansade! och vi träffade växjöbor och sen däckade vi ganska snabbt. idag lever jag knappt, men lätt värt det. lätt!
ikväll ska jag göra ingenting. kanske äta glass? och imorrn är det back on track med jobb och sånt.
oja!


och kopian ägde inga vita solglasögon....

1 kommentar:

Anonym sa...

håkan är min man. om jag får honom så får du adam? okej?
hoppas du sover gott hjärtat. hörs imorgon! kärlek