20080325

singel, barn och björn.

singel singel singel.
någon påminde mig häromdagen. över 1 1/2 år. SJUKT, men sant.
jag är nog den enda på jobbet som inte har stadigt förhållande sen minst 3 år tillbaka, MEN jag är lycklig för det. lyckligare än på mycket länge, faktiskt.
ensam är stark, något jag har fått bygga upp. något jag är stolt över att ha byggt upp och något jag har lärt mig otroligt mycket av.
för övrigt är det babyboom i stan. 2 barndomsvänner som man inte ens visste om hade pojkvän har blivit mammor. vi börjar bli vuxna och jag borde flytta hemifrån. återigen.
jag är för bortskämd här. (ja, jag erkänner).
jag och björn ska flytta ihop. vi ska skaffa 2 barn med planerat kejsarsnitt (jag tar bort ärren med en utvecklad teknik i framtiden) och sen ska vi leva lyckliga i alla våra dagar. det är min plan! jag ska berätta den för honom så fort jag träffar honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

da far jag bade adam (med svenskt uttal) och lasse utan konkurrens. fast jag som ocksa vill ha bjorn, haha ;P "du ar restskatten fran fjol" saknar dig massor. snart kommer jag! karlek, alltid! PUSS