20071128

sommar.

it's my lucky day tänkte jag idag när det var 3 hantverkare på jobbet.
men 3 blev till 1 och han var dessutom inte så snygg. och sen var ALLA sjuka
och vi fick jobba med för lite folk och det s u g e r. dessutom mådde jag piss också och hade ont i rumpan;) sååå.. en bättre dag imorgon tack!
lite bättre blev det dock när jag såg att lars (min man) ska ut på sommarturné.
växjö. campus 22 aug. ihhh. och på söndag. då! jag längtar sjukt!
och annars ska jag fika hela kvällen och sen sova.
och du, det är du som sätter leendet på mina läppar. du du du.

och som en liten parantes så har de inte ordnat någon ersättare för mig.
(jag åker om 1 månad och 3 dagar. lycka till!)

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAAA! gladjerus. kan vi boka nu pa en gang tack?
puss och kram och en dag mindre tills du kommer. har jag sagt hur mycket jag langtar?